Sortides

Visita a la zona comercial de Granollers

Els alumnes d’activitats comercials i activitats comercials en l’àmbit logístic de primer (CM10 i CM12) van visitar la zona comercial de Granollers. Des de l’Institut se’ls va proposar un projecte que consistia a estudiar 5 marques o franquícies presents al centre comercial de la ciutat.

L’objectiu del projecte era conèixer les zones comercials, la tipologia de clients dels establiments, així com analitzar en profunditat diferents marques. Estudiaven des de la imatge corporativa, fins a la qualitat de l’atenció al client passant per l’argumentari de vendes.

A més van analitzar les estratègies de les diferents marques a internet i a les xarxes socials.

Va ser un projecte molt interessant per als alumnes donat que van conèixer de primera mà com treballen marques d’una llarga trajectòria, com per exemple la cadena Inditex, Mango, Muy Mucho, etc.

Sortida TV3

Els alumnes de segon de màrqueting i publicitat i segon de IMM (Internacional Marketing Management) van anar a visitar les instal·lacions de TV3 per tal d’aprofundir i treballar el mòdul professional de mitjans i suports de comunicació

Els van convidar a veure els platós de la TV, les sales de control, l’atrezzo necessari, i el seu funcionament general, i a l’hora els explicaven què és TV3 i què representa.

Els estudiants van visitar la redacció, que es on es redacten, verifiquen, reben,… totes les notícies que es retransmeten per els diferents canals, així com també les Sales de control del mitjà de comunicació. Van conèixer de primera mà també els platós, les unitats mòbils i els magatzems on guarden tot el material que s’utilitzarà.
El departament tècnic i de comunicació va ser qui va resoldre dubtes dels alumnes.
Un dia fantàstic per comprovar la meravella que fa girar l’engranatge i realització de qualsevol programa.

Coneixem la vida de l’esportista? Com entrena i viu un equip semi-professional?

IMG_20181121_113005_485
Foto durant l’entrenament

Els alumnes que estudien el cicle formatiu de Grau Mitjà de futbol, van visitar l’entrenament del 1r equip de la U.E.Olot que milita a 2a Divisió B, entrenats per  Raúl Garrido. Durant el matí, van poder conversar amb els jugadors, entrenadors del club, i tot l’staff tècnic corresponent, i al mateix temps, aprendre noves metodologies a l’hora de treballar. Paral·lelament, van aprofitar la sortida a Olot, també, per poder conèixer les instal·lacions i els recursos de treball que tenen en aquest club.

Cal tenir constància, que els alumnes que acaben el 1r nivell, poden continuar la seva formació de 2n nivell, al mateix institut, i també poden anar a treballar a clubs esportius de futbol, amb totes les cagtegories del futbol base

El cicle formatiu de Futbol, enguany és el 1r any que es fa a l’IES Vic, i el centre té la voluntat de poder formar entrenadors/es i docents en aquest àmbit durant molt de temps.IMG_20181121_105033_724

Així doncs, com es diu en argot futbolístic, que comenci a rodar la pilota, i que disfrutin tot jugant, i estudiant.

 

 

 


REC.0 Experimental Store

El passat 8 de novembre els alumnes de segon curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat,  van assistir al Rec d’Igualada, un pop up stores de moda amb preus rebaixats i únics de les millors marques.

Els alumnes van fer una enquesta als visitants del REC,  per a conèixer les seves intencions de compra.

Un cop l’alumnat tingui els resultats de les enquestes,  lliurarà l’informe de la investigació comercial a l’organització del REC.

sdr

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑